loading...
مجله اینترنتی دانستنی و سرگرمی ما +
به مجله دانستنی و سرگرمی ما + امتياز دهيد

اگر مارا قابل می دانید روی تصویر تلویزیون کلیک کرده وبه ما امتیاز دهید

با تشکر.

admin بازدید : 71 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
لیست ۲۰ فیلم پرفروش سال۲۰۱۱


همزمان با ورود به سال جدید میلادی؛
لیست ۲۰ فیلم پرفروش سال۲۰۱۱


به گزارش سینمانگار و به نقل از هالیوود ریپورتر، امسال سال فیلمهای دنباله دار در باکس آفیس بود. چه قسمت دوم فیلم «هری پاتر و یادگاران مرگ» که فراتر از برترینهای باکس آفیس تا به امروزعمل کرد، یا سومین سری فیلم های «ترانسفورمرها» که پرفروش ترین فیلم تعطیلات چهارم جولای بود و یا  قسمت یکی مانده به آخر سری «گرگ و میش» که غوغایی را در باکس آفیس برپا کرد.

در ادامه ی مطلب می توانید پرفروشترین فیلمهای سال ۲۰۱۱ را مشاهده کنید:

۱-  «هری پاتر و یادگاران مرگ ۲ »: قسمت آخر فیلم «هری پاتر» توانست باکس آفیس آمریکای شمالی و بین الملل را با رکورد شکنی مواجه کند. این فیلم در روز افتتاحیه بالاترین فروش را داشت و تنها فیلمی است که چنین فروشی را در روز اول داشته است. فروش روز اول این فیلم ۹۲٫۱ میلیون دلار بوده است. فروش کلی این فیلم هم ۴۸۱٫۵ میلیون دلار بوده است.

۲-  «ترانسفورمرها: تاریکی ماه»: فروش قسمت سوم این فیلم در باکس آفیس ۱۸۰٫۷ میلیون دلار بوده است که بیشترین فروش تعطیلات ۴ جولای را دربرداشت. فروش این فیلم به کمپانی پارامونت کمک شایانی کرد چرا که با فروش این فیلم این استدیو به درآمد ۱ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۱ دست یافت.

۳-  «دزدان دریایی کارائیب: در جزرو مد غریب»: این فیلم در باکس آفیس بین المللی رتبه اول را داشت. همچنین بزرگترین اکران دیزنی را در باکس آفیس بین الملل با فروش ۶۹۵٫۹ میلیون دلار داشت. این فیلم توانست کمتر از یک هفته به فروش جهانی ۴۰۰ میلیون دلاری دست یابد.

۴-  «پاندای کنگ فو باز۲»: این فیلم که محصول مشترک پارامونت و دریم ورکس می باشد، رکورد فروش فیلم در چین را از آن خود کرد. فروش بین المللی این فیلم ۴۹۷ میلیون دلار و فروش کلی اش ۶۶۳ میلیون دلار بوده است.

۵-  «سری گرگ و میش: سپیده صبح۱»: این فیلم که همچنان در اکران به سر می برد، تا امروز به فروش کلی ۶۴۸ میلیون دلاری دست یافته است. هرچند که این قسمت که یکی مانده به آخری به حساب می آید نتوانست رکورد فروش قسمت دوم خود با عنوان «ماه نو» را بشکند، اما در آمریکای شمالی ۱۳۹٫۵ میلیون دلار و در سطح جهانی ۱۴۴ میلیون دلار بدست آورده که فروش روز اولش را به ۲۸۳٫۵ میلیون دلار رساند. قسمت دوم این فیلم عنوان پنجمین فیلم پرفروش دنیا را داراست.

۶-  «پنج سریع»: این قسمت از محصول یونیورسال در اولین روز اکرانش ۳۴٫۴ میلیون دلار فروش کرد و در اولین هفته به فروش ۸۶٫۲ میلیون دلاری رسید. فروش این فیلم بالاترین فروش کمپانی یونیورسال بوده است.

۷-  «خماری۲»: فروش کلی این فیلم ۵۸۱٫۵ میلیون دلار بوده است. این فیلم پرفروشترین فیلم کمدی سال را از آن خود کرد و در پنج روز اول اکران پرفروشترین فیلم به حساب می آید.

۸- «اسمورف ها»: فروش کلی این فیلم انیمیشنی ۵۶۲٫۴ میلیون دلار برآورد شده است. فروش اولیه این فیلم ۳۵٫۶ میلیون دلار بوده است. محبوبیت این فیلم در خارج از آمریکا خیلی بیشتر از داخل است.

۹- «ماشین ها۲»: فروش کلی این انیمیشن ۵۵۱٫۹ میلیون دلار است. این محصول دیزنی و پیکسار در اولین روز اکران موفق شد ۶۸ میلیون دلار بدست آورد و فروش قسمت اول خود را ارتقا ببخشد.

۱۰- «ریو»: در ماه آپریل این انیمیشن که بصورت سه بعدی اکران شد بالاترین فروش ۲۰۱۱ را از آن خود کرد. فروش کلی اش نیز ۴۸۴٫۶ میلیون دلار بود.

۱۱- «خیزش سیاره میمونها»: این فیلم با فروش ۵۴ میلیون دلاری در آمریکای شمالی اکران خود را آغاز کرد. و در ۲۵ کشور دیگر نیز به فروش ۲۳ میلیون دلاری دست یافت. فروش کلی این فیلم در باکس آفیس ۴۸۱٫۲ میلیون دلار بوده است.

۱۲-  «تور»: پارامونت و استدیو مارول مشترکا در موفقیت فیلم ابرقهرمانانه خود سهیم بودند. فروش روز اول این فیلم ۶۶ میلیون دلار بود و در سطح جهانی در رتبه اول با فروش ۸۷ میلیون دلاری قرار گرفت. فروش کلی این فیلم ۴۴۸٫۵ میلیون دلار بوده است.

۱۳- «کاپیتان آمریکا: اولین انتقام جو»: این فیلم نه تنها در باکس آفیس آمریکا بلکه در باکس آفیس جهانی نیز با ۶۵ میلیون دلار فروش در روز اول صدرنشین بود. در دومین هفته اکران، این فیلم به فروش ۱۰۰ میلیون دلاری دست یافت. فروش کلی این فیلم ۳۶۸٫۴ میلیون دلار بود.

۱۴-  «مردان ایکس: کلاس یک»: با کارگردانی چون “متیو واگن” و بازیگرانی چون “جیمز مک آوی”، “مایکل فاسبندر” و “جنیفر لارونس” ، چهارمین قسمت سری «مردان ایکس» در شروع اکران با ۵۶ میلیون دلار در ماه جون صدر نشین جدول بود. فروش کلی این فیلم ۳۵۳٫۶ میلیون دلار بود.

۱۵-  «گربه چکمه پوش»: این انیمیشن شروع قوی داشت اما به یکباره با سه درصد افت تماشاگر همراه شد و در هفته دوم تنها ۳۴٫۱ میلیون دلار کرد. فروش کلی اش ۳۳۱٫۳ میلیون دلار بود.

۱۶-  «فولاد حقیقی»: فیلم ربات بوکس باز کمپانی دریم ورکس، درامی که در آن “هیو جکمن” نقش اول را ایفا می کرد، در شروع اکران ۵۱٫۷ میلیون دلار کسب کرد و در سطح جهانی ۵۶٫۶ میلیون دلار. فروش کلی این فیلم در پایان اکران ۲۷۶٫۴ میلیون دلار بود.

۱۷-  «سوپر۸»: “جی جی آبرامز” در مقام کارگردانی این فیلم توانست در شروع اکران بهتر از انتظار کمپانی سازنده این فیلم عمل کند و فیلمش ۳۷ میلیون دلار فروخت. فروش کلی این فیلم ۲۵۹٫۹ میلیون دلار بود.

۱۸-  «رنگو»: با صداپیشگی “جانی دپ” در شروع اکران ۳۸ میلیون دلار در ماه مارس فروش کرد و در کل به فروش ۱۲۳ میلیون دلاری دست یافت.

۱۹-  «ماجراهای تن تن»: این فیلم نیز همچنان در اکران به سر می برد. این فیلم انیمیشنی تا به اینجا ۲۴٫۱ میلیون دلار کسب کرده است.

۲۰- «ساقدوشها»: در ماه جولای این فیلم توسط کمپانی یونیورسال اکران شد و پرفروشترین کمدی زنانه که تا به حال در باکس آفیس به فروش رفته است را از آن خود کرد. «ساقدوشها» با ۲۸۸٫۴ میلیون دلار فروش کار اکران خود را به اتمام رساندند.


اخلاق حکم میکند بعداز کپی برداری نام منبع را ذکر نماییم

منبع:ایران ویج/مجله اینترنتی Info Panel
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله اینترنتی دانستنی و سرگرمی ما + برای همه ایرانیان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 154
  • بازدید کلی : 5,155
  • عضویت در خبرنامه

    در خبرنامه سایت عضو شده و جدید ترین اخبار را در ایمیل خود داشته باشید